نارنیا

نارنیا

سرزمین من
نارنیا

نارنیا

سرزمین من

حرفای دلم"تنهایی های یک قهرمان"

من زنم

و با تمام احساسات زنانه ام قوای اراده ام را تجهیز می کنم و از همه ی حصار های منطقی اطرافم پا به دنیای بی نهایت های ازادی می گذارم . تو بمان با قوانین حقوقی ات ! ان قدر وقت داری که می توانی حتی مرا نادیده بگیری !من رفتم ! تو با افکار احمقانه ات بازی کن ! بلکه راهی برای ارضای هوس های وجودیت  بیابی !  شاید با تحقیر نفس هایم عقده های ذاتی ات خالی شوند ! شاید هم نه ! تو انقدر کم و کوچکی که حتی سیاه پوش کردن من هم ارضایت نکرد !تکه پرانی هایت را هم دیدم!مهم نیست اگر جسمم را به بند میکشی که یا قدرتت را اثبات کنی یا نیازت را! مهم این است که من به تعالی خواهم رسید چه با تو چه بی تو ! من بزرگ تر از انم که برای رهایی نیازی به تو داشته باشم تو با بازوانت مشغول باش من به فرا تر از تو می اندیشم !!!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.